Оприлюднення проектів регуляторних актів

19.01.2018

Регламент відділу (центру) надання адміністративних послуг
Обухівської районної державної адміністрації

1regCNAP

2regCNAP

3regCNAP

4regCNAP

5regCNAP

6regCNAP

7regCNAP

8regCNAP

9regCNAP

10regCNAP

11regCNAP

12regCNAP

13regCNAP

19.01.2018

Аналіз регуляторного впливу
до проекту розпорядження голови
Обухівської районної державної адміністрації

«Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації»

  1. Визначення та аналіз проблеми

Проект розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» розроблений згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

  1. Визначення цілей державного регулювання

Основна ціль зазначеного проекту розпорядження – це затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської  районної державної адміністрації (далі – Центру),  який чітко визначає порядок організації роботи Центру та взаємодії учасників Центру, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг.

  1. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способами досягнення цілей є:

  • не приймати запропонований регуляторний акт.

У цьому випадку збереження існуючої ситуації в наданні адміністративних послуг суб’єктам звернень призведе до поглиблення існуючої проблеми та порушення вимог чинного законодавства.

Обраний спосіб – прийняття даного проекту розпорядження дає можливість забезпечити виконання конкретних вимог щодо організації надання адміністративних послуг передбачених Законом України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013
№ 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».

  1. Механізми та заходи розв’язання проблеми

Для розв’язання проблем, зазначених у пункті 1, пропонується прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації». Дія цього регуляторного акту дасть змогу відпрацювати чіткий механізм взаємодії адміністратора, органів виконавчої влади, установ, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у Центрі.

  1. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей  у разі прийняття регуляторного акту

Прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» та його реалізація сприятиме реалізації основних принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Проект розпорядження негативних чинників немає. Оприлюднення даного проекту та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадськості.

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття проекту акту

Основною метою регуляторного акту є забезпечення виконання чинного законодавства в межах повноважень районної державної адміністрації.

 Сфера впливу Вигоди Витрати
Органи влади – відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

– раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;

– мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах;

– вивільнення (збільшення) часу в адміністративних органах для виконання посадових обов’язків стосовно якісного надання адміністративних послуг завдяки мінімізації або повній відсутності прямого спілкування з суб’єктами звернень;

– мінімізація корупційної складової;

– оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

– формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

На утримання Центру
Суб’єкти господарювання – доступність та зручність процедур отримання адміністративних послуг;

– чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

– отримання адміністративних послуг у одному приміщенні;

– мінімізація часу на очікування в черзі;

– мінімізація кількості відвідувань Центру для отримання результату з отримання адміністративної послуги;

– можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;

– контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги;

– отримання у приміщенні Центру професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

– вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

– визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;

– наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

– доступ до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Витрати не очікуються
Громадяни Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Покращення сприятливого соціально-економічного середовища району.

Створення бізнес-клімату для громадян.

Витрати не очікуються

 

Очікуваними результатами регуляторного акту є:

– надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг у відповідності з вимогами Закону України «Про адміністративні послуги»;

– забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів  звернень при наданні адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами районної державної адміністрації.

  1. Термін дії акту

Акт набирає чинності з дня його опублікування в засобах масової інформації відповідно до законодавства України.

Запропонований регуляторний акт довгостроковий. Доповнення та зміни будуть вноситись після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики».

  1. Прогнозні значення показників результативності запропонованого регуляторного акту

У результаті впровадження регуляторного акту буде досліджуватися та вивчатися:

– кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги у Центрі;

– кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;

– кількість наданих адміністративних послуг;

середній термін розгляду звернення;

– кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративних послуг.

Дія даного регуляторного акту поширюється на невизначене коло суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб (територія дії акту – Обухівський  район Київської області).

Розмір надходжень до місцевого бюджету не зміниться.

Розмір коштів та часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами зменшиться.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта – високий: проект розміщено на веб – сайті Обухівської районної державної адміністрації, після прийняття проекту – розпорядження буде опубліковане в установленому законодавством порядку.

  1. Відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності проекту розпорядження буде здійснюватись до набуття ним чинності.

Для  відстеження результативності регуляторного акту будуть використовуватися статистичні та соціологічні дані (методом опитування суб’єктів звернень). Відстеження здійснюватиметься шляхом аналізу даних моніторингу діяльності Центру, а також вивчення громадської думки.

Повторне відстеження буде здійснено через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

 

Голова районної
державної адміністрації                                                          І.С.Рудяк

 

Аналіз регуляторного впливу підготовлений
начальником відділу (центру) надання
адміністративних послуг районної державної
адміністрації                                                                         Н.А.Коваленко

 

12.01.2018

Повідомлення
про оприлюднення проекту регуляторного акту

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань повідомляємо про оприлюднення проекту розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Обухівській районній державній адміністрації» та аналізу його регуляторного впливу.

Розробник – відділ (центр) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації.

Прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» та його реалізація сприятиме реалізації основних принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Вказаний проект розпорядження та аналіз його регуляторного впливу  буде опублікований в наступному номері газети «Обухівський край» та розміщено на офіційному сайті Обухівської районної державної адміністрації  (http://obukhovrda.gov.ua) в розділі «Регуляторна політика» з  метою одержання зауважень і пропозицій.

Зауваження та пропозиції приймаються в письмовій формі протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу поштою за адресою: відділ (центр) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації: 08700, м. Обухів, вул. Малишка, 9,  е-mail: cnap-obuh@ukr.net.

WordPress Lessons