Оприлюднення проектів регуляторних актів

Лист на оприлюднення

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань повідомляємо про оприлюднення проекту розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження умов проведення конкурсу з визначення автомобільного перевізника на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації» та аналізу його регуляторного впливу.

Розробником зазначеного проекту регуляторного акту є управління економічного розвитку та власності Обухівської районної державної адміністрації.

Метою прийняття цього регуляторного акту є – забезпечення практичної реалізації Закону України “ Про автомобільний транспорт ”, “ Про місцеві державні адміністрації ”, постанов Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176 “Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту ” та від 3 грудня 2008 року № 1081 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування ” в Обухівській районній державній адміністрації.

Проект розпорядження виконуючого обов’язки голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Умов проведення конкурсу з визначення автомобільного перевізника на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації» та аналіз його регуляторного впливу буде оприлюднено шляхом розміщення на офіційному сайті Обухівської райдержадміністрації – http://obukhovrda.gov.ua

Строк прийняття пропозицій та зауважень до проекту розпорядження виконуючого обов’язки голови Обухівської районної державної адміністрації  «Про затвердження Умов проведення конкурсу з визначення автомобільного перевізника на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації»  та аналізу його регуляторного впливу становить один місяць з дня їх оприлюднення.

Пропозиції та зауваження до проекту зазначеного розпорядження та аналізу його регуляторного впливу приймаються управлінням економічного розвитку та власності Обухівської районної державної адміністрації Київської області поштою на адресу – 08700, м. Обухів, вул. Малишка, 10.

Телефон (04572)5-03-39.

E-mail: obuh_rda_zagvid@ukr.net;

Розпорядження

Про затвердження  Умов конкурсу
з перевезення пасажирів на приміських 
автобусних маршрутах загального користування, 
що віднесені до компетенції Обухівської
районної державної адміністрації

Відповідно до законів України “Про автомобільний транспорт”, “Про місцеві державні адміністрації”, постанов Кабінету Міністрів України від         18 лютого 1997 року № 176 “Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту ” та від 03 грудня 2008 року № 1081 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування”:

1. Затвердити Умови конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації (далі-Умови), що додаються.

2. Координацію роботи Конкурсного комітету та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на управління економічного розвитку та власності адміністрації.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Виконуючий обов’язки

голови адміністрації                                                             С.КОВАЛЕНКО

Умови проведення конкурсу

Умови конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації

  1. Умови конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції                                Обухівської районної державної адміністрації (далі – Умови) розроблено на основі Закону України “Про автомобільний транспорт”, “Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року №1081 (з наступними змінами), Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176 (зі змінами та доповненнями), Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього користування за видами сполучень та режиму руху, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України и від 12 квітня 2007 року № 285, зареєстрованого Міністерством Юстиції України 14 травня 2007 року  № 499/13766 (зі змінами та доповненнями) і визначають умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об’єкті конкурсу.
  2. Організатором з проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі району, виступає Обухівська районна державна адміністрація.
  3. Конкурс з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі району, проводиться відповідно до вимог Закону України “Про автомобільний транспорт”, “Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року №1081 (з наступними змінами).
  4. Всі терміни в цих Умовах вживаються в значені, наведеному в законодавстві у сфері автомобільного транспорту.
  5. Ці Умови є обов’язковими для всіх членів конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників для обслуговування на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі району, Організатора та перевізників-претендентів.
  6. Об’єктом конкурсу є  приміський  автобусний  маршрут  та/або  кілька маршрутів загального користування, які входять до визначеного Організатором переліку об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі району.
  1. Обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на приміських автобусних маршрутах загального користування, має відповідати наступним критеріям:

1) для забезпечення належної якості та безпеки перевезень пасажирів на приміських автобусних маршрутах  згідно з Порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху,  затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12 квітня 2007 року № 285, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 14 травня 2007 року за № 499/13766 , на приміських маршрутах – автобусів категорії М2  та М3. Клас автобусів на приміських маршрутах – А,В,І,ІІ,ІІІ.

2) рухомий склад, що пропонується перевізником-претендентом для перевезення пасажирів на маршрутах, повинен за технічними та екологічними показниками, пасажиромісткістю відповідати вимогам чинного законодавства у сфері автомобільного транспорту.

  1. Перевезення пасажирів на маршруті здійснюються відповідно до державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування населення.
  2. Для участі у конкурсі з перевезення пасажирів на приміських  автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі району, перевізник-претендент повинен мати достатню кількість транспортних засобів.
  3. На кожному об’єкті конкурсу перевізник повинен забезпечити роботу не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями. Вказаний спеціальний транспорт має виконувати не менше одного рейсу на кожному приміському маршруті в усі дні роботи транспорту.
  4. автотранспортні засоби, які пропонуються перевізниками-претендентами для резерву, повинні бути не нижчі за показниками категорії, класу, комфортності основних автотранспортних засобів, я кі пропонуються для обслуговування маршруту.
  5. У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають цим Умовам, конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на даному маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають цим умовам за класом, пасажиромісткістю, комфорту, з урахуванням поданих інвестиційних проектів-зобов’язань щодо оновлення парку автобусів, які будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п’яти років.

У разі відсутності у перевізників-претендентів автобусів, що відповідають цим Умовам за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, але відповідають вимогам безпеки, вони мають право подавати до конкурсного комітету заяву на участь у конкурсі та документи, що містять характеристику наявних автобусів, які перевізник-претендент пропонує використовувати на даному маршруті, а також інвестиційний проект зобов’язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті у термін до п’яти років.

  1. Організатор встановлює вимогу щодо забезпечення роботи на об’єкті конкурсу, який включає міські та приміські внутрішньообласні автобусні маршрути загального користування, транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 35 відсотків загальної кількості автобусів до 31 грудня 2019 р. та до 50 відсотків – з 1 січня 2020 року.
  2. Перевізники зобов’язані здійснювати пільгові перевезення пасажирів згідно з чинним законодавством.
  3. Склад комісії та перелік об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації, затверджується розпорядженням голови Обухівської районної державної адміністрації.
  4. Рішення конкурсного комітету у 10-денний строк оформляється протоколом, який підписують голова та секретар конкурсного комітету і подається організатору.
  5. Конкурсна документація, протокол засідання конкурсного комітету передаються секретарем конкурсного комітету після проведення конкурсу для подальшого зберігання у відповідному структурному підрозділі районної державної адміністрації з питань транспорту.
  6. до участі в конкурсі не допускається автомобільні перевізники, я кі визначенні в статті 45 Закону України «Про автомобільний транспорт» та пункті 12 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081.

Після передачі конкурсної документації до відповідного структурного підрозділу з питань транспорту районної державної адміністрації, функції конкурсного комітету вважаються виконаними і він, як тимчасовий орган, припиняє своє існування.

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту розпорядження виконуючого обов’язки голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження  Умов конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації»

 

І. Визначення проблеми

Відповідно до статті 42 Закону України “ Про автомобільний транспорт ”, Закону України “Про місцеві державні адміністрації”,  постанов Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 № 308 “Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта”  від 3 грудня 2008 року № 1081 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування” в Обухівській районній державній адміністрації необхідно провести конкурс та визначити переможця конкурсу на перевезення пасажирів на внутрішньорайонних автобусних маршрутах загального користування.

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання, полягає у відсутності на місцевому рівні регулювання господарських відносин у сфері перевезень пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі району, а саме:

– відсутність достатньо прозорих, передбачуваних умов визначення на конкурсних засадах перевізників, які спроможні забезпечити безпечне та якісне обслуговування перевезень пасажирів в тому числі осіб пільгових категорій та осіб з обмеженими фізичними можливостями на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району, а саме:

 – відсутність постійного та достатнього відповідно до попиту громадян, транспортного сполучення в окремих населених пунктах району. Статтею 4З Закону України “Про автомобільний транспорт” передбачено, що визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюються виключно на конкурсних засадах. Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081 (зi змінами та доповненнями), передбачено, що умови проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміських маршрутах загального користування має затверджувати Організатор перевезень (в даному випадку райдержадміністрація). Таким чином, ураховуючи вищевикладене, виникла необхідність розробити проект розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації, яким буде затверджено Умови конкурсу з визначення пасажирських автомобільних перевiзникiв на приміських автобусних маршрутах загального  користування, що не виходять за межі території Обухівського району Київської області та мережі приміських автобусних маршрутів.

Також, необхідно провести конкурс з визначення пасажирських автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Обухівського району Київської області в зв’язку з тим, що закінчився термін дії договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Обухівської районної державної адміністрації, які було укладено Київською обласною державною адміністрацією з автоперевізниками до 2013 року.

З огляду на зазначене, є необхідність прийняття розпорядження виконуючого обов’язки голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації» у редакції відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни +
Держава +
Суб’єкти господарювання +
у тому числі суб’єкти малого підприємництва +

 

Проблема, яку пропонується врегулювати в результаті прийняття регуляторного акта, є важливою і не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки потребує нормативного врегулювання.

За допомогою діючих регуляторних актів проблема не може бути розв’язана, так як Умови конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації ніякими діючими регуляторними актами не затверджувалися.

ІІ. Цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що віднесені до компетенції Обухівської районної державної адміністрації, що забезпечить залучення на прозорих умовах суб’єктів господарювання, які мають бажання та можливість до оновлення рухомого складу, створить конкурентне середовище у сфері перевезення пасажирів автомобільним транспортом, що призведе до зменшення передумов для корупційних дій та обмеження монополізму на ринку пасажирських авто перевізників, забезпечить задоволення потреб населення у перевезеннях, та підвищення якості і безпеки транспортних послуг, забезпечить виконання державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування населення, зокрема стосовно пільгового перевезення окремих категорій громадян.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів:
Вид альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1.

Залишити існуючу на даний момент ситуацію без змін.

 

Відмова від затверджених умов конкурсу на визначення перевiзникiв для роботи на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі загального користування району, буде неефективною, оскільки перевезення пасажирів є видом діяльності, який має регулюватися державою з врахуванням  особливостей перевезень в районі. Такий підхід, на нашу думку, призведе до  соціальної напруги у районі через відсутність транспортного сполучення населених пунктів з районним центром, крім того, матиме місце порушення вимог чинного законодавства. Вказані обставини роблять недоцільним досягнення визначених цілей за першим способом. Таким чином, запровадження такої альтернативи визнано недоцільним.
Альтернатива 2.

Прийняття проекту акта

 

Дозволить затвердити умови конкурсу з визначення пасажирських автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району. Перевагами обраного способу регулювання набуття права на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування шляхом конкурсу є те, що не порушується встановлений законом порядок, встановлюються прозорі, чіткі та передбачувані умови призначення перевізника для перевезення пасажирів та, як результат, укладаються договори з перевізником – переможцем конкурсу, який зможе забезпечити найвищу якість та безпеку пасажирських перевезень в районі.

Таким чином, досягнення визначеної цілі другим способом є доцільним.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Залишити існуючу на даний момент ситуацію без змін Відсутні. Порушення вимог чинного законодавства у сфері автомобільного транспорту, втрата додаткових надходжень до державного та місцевих бюджетів, втрата довіри до місцевої влади через не врегулювання питання  щодо регулярного,  доступного транспортного сполучення по району, відсутність можливості контролювати суб’єктів господарювання щодо надання належної якості обслуговування та пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі району.

Тому, альтернатива є неприйнятною, оскільки не забезпечує досягнення поставленої мети.

Прийняти проект акту

 

 

 

Затвердження умов конкурсу забезпечує:

– прозорість проведення конкурсу, що, в свою чергу, сприяє розвитку здорової конкуренції між авто перевізниками в сфері перевезення пасажирів автобусним транспортом;

– надання належних та якісних транспортних послуг з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району;

– виконання вимог чинного законодавства у сфері автомобільного транспорту.

Відсутні.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Залишити існуючу на даний момент ситуацію без змін Відсутні. Витрати зайвого часу та коштів на пошуки перевізника для отримання необхідної послуги з перевезення. Альтернатива є неприйнятною, оскільки не забезпечує досягнення поставленої мети
Прийняти проект акту

 

 

 

Забезпечуватиме:

– населення належним та якісними транспортними послугами;

– право громадян на отримання перевезень безпечними та комфортними автомобільними автотранспортними засобами, що відповідають екологічним нормам;

– право пільгового проїзду осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших пільгових категорій населення.

Відсутні.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Малі Мікро Разом
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць 1 1 2
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків 50 50 100

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Залишити існуючу на даний момент ситуацію без змін. Відсутні. Буде втрачено можливість набувати право на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району на конкурентних засадах та чітко визначених умовах. Втрата можливості здійснювати господарську діяльність у сфері транспортних послуг, як наслідок , втрата отримання додаткових прибутки. Тому, альтернатива є неприйнятною, оскільки не забезпечує досягнення поставленої мети.
Прийняття запропонованого проекту акта. Перевізники претенденти матимуть можливість набувати право на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на конкурентних засадах на чітко визначених умовах.

Можливість здійснення господарської діяльності на ринку автотранспортних перевезень населення району та як наслідок отримання додаткових прибутків.

Кошти та час на підготовку відповідних документів для участі у конкурсі на облаштування транспортних засобів підраховуватимуться  згідно умов конкурсу.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Залишити існуючу на даний момент 1 У разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети.
Прийняти проект розпорядження 4 У разі прийняття акта задекларовані цілі забезпечать повною мірою досягнення поставленої мети стосовно затвердження умов конкурсу, встановлення чітких і прозорих умов конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування; забезпечить вибір найкращого перевізника, який буде спроможний надавати якісні послуги населенню, зменшить передумови корупційних дій, забезпечить прозорість проведення конкурсу, як результат можливість укладання договорів з переможцями конкурсу.

 

Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін. У разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін, вигоди для держави, громадян та суб’єктів господарювання відсутні. У разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін, для держави витрати можуть полягати у витратах часу на розгляд звернень громадян, у разі звернення іх зі скаргами до райдержадміністрації стосовно відсутності регулярних пасажирських перевезень у районі. Для громадян – зайві витрати коштів на додатковий транспорт (наприклад щоб доїхати з села в районний центр) та додаткові витрати часу, щоб знайти цей транспорт для суб’єктів господарювання можливість втрати доходів тих суб’єктів господарювання, які мають можливість здійснювати пасажирські перевезення, але не мають на це право, так як відсутнє регулювання у сфері пасажироперевезень на місцевому рівні. У разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети, а саме: відсутність регулювання господарських відносин у сфері пасажирських перевезень на місцевому рівні, а це суперечить чинному законодавству, та спричинить колапс у транспортному сполученні в населених пунктах району, та може визвати негативну реакцію населення району.
 

Прийняття проекту розпорядження

 

У разі прийняття проекту акта, для держави вигода заклечається в реалізації Закону України «Про автомобільний транспорт», в частині затвердження умов конкурсу та переліку об’єктів конкурсу. Громадяни зможуть реалізувати права на отримання якісних послуг з перевезення пасажирів. Суб’єкти господарювання матимуть право на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на конкурентних засадах на чітко визначених умовах, а це можливість здійснення господарської діяльності на ринку автотранспортних перевезень населення району та як наслідок отримання додаткових прибутків, отримання відшкодування втрачених коштів внаслідок перевезення пільгових категорій пасажирів.

 

У разі прийняття проекту акта, держава (в особі – райдержадміністрації) нестиме витрати пов’язані з фінансуванням організації та проведення конкурсу. Суб’єкти господарювання витрачатимуть кошти та час на підготовку відповідних документів для участі у конкурсі та придбання транспортних засобів згідно умов конкурсу громадянине нестимуть ніяких матеріальних та інших витрат.

 

У разі прийняття акта, задекларовані цілі будуть досягнуті повною мірою; буде врегульовано господарські відносини у сфері пасажирських перевезень на місцевому рівні, що забезпечить дотримання умов конкурсу та об’єктів конкурсу, забезпечить якісну підготовку організації проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загально користування, зменшить передумови для корупційних дій, забезпечить прозорість проведення конкурсу та контроль щодо надання належної якості обслуговування пасажирів на автобусних маршрутах.

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Залишення існуючої ситуації на даний момент без змін Не забезпечується досягнення цілей щодо регулювання набуття права на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування шляхом конкурсу. Зовнішні чинники на дію регуляторного акта у разі залишення існуючої на даний момент без змін відсутні.
Прийняття проекту розпорядження Встановлені цілі, а саме: безпечне та якісне обслуговування населення автотранспортом загального користування, вдосконалення умов проведення конкурсу та залучення гідних перевізників до виконання перевезень, зменшення умов для корупційних дій, зменшення обсягу роботи державної виконавчої влади в частині відпрацювання скарг на роботу автотранспорту, досягатимуться за рахунок встановлення прозорих та передбачуваних умов конкурсу на визначення перевізників для роботи на приміських автобусних маршрутах загального користування. Передбачається високій рівень виконання вимог регуляторного акту з боку відповідних  підрозділів та посадових осіб райдержадміністрації, контролюючих органів на автотранспорті, громадських організації при проведенні конкурсу з визначення перевізників для роботи на приміських автобусних маршрутах загального користування. До зовнішніх факторів, що можуть вплинути на дію регуляторного акту можна віднести прискорення або уповільнення темпів економічного зростання, зміну законодавства про автомобільний транспорт.

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

З метою реалізації визначених цілей, пропонується затвердити умови конкурсу, які розроблено з урахуванням діючого законодавства, в яких чітко визначено вимоги до перевізників-претендентів, та умови їх участі у конкурсі. Також пропонується затвердити перелік об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району.

Визначення перевізника на конкурсних засадах є підґрунтям для досягнення цілей, передбачених даним регулюванням. Буде створено рівні умови для участі у конкурсі на право обслуговування маршрутів усіх перевізників шляхом врегулювання на місцевому рівні механізмів участі у конкурсі. Чітке декларування умов конкурсного відбору дає змогу перевізникам ретельно готуватися до участі у конкурсі та передбачається високий рівень виконання ними вимог даного регуляторного акту.

Крім того, для впровадження цього регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи як забезпечення інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом оприлюднення його в засобах масової інформації та мережі Інтернет.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги

Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, складає 100%.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта не обмежений конкретним терміном – постійний.

Водночас він може бути змінений на підставі аналізу ефективності його дії, або у зв’язку зі змінами законодавства.

Перегляд положень регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін, здійснюватиметься відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

З метою відстеження результативності запропонованого регуляторного акта визначено наступні показники результативності.

  1. Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія регуляторного акту.

Передбачається, що участь у конкурсі візьмуть 1 СПД та 1 ТОВ, переможцем буде визнано одного суб’єкта господарювання (припущення зроблені на підставі аналізу результатів проведених конкурсів Обухівської обласної державної адміністрації);

  1. Розмір коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаних із виконанням вимог цього регуляторного акта.
  2. Розмір надходжень до державного та місцевого бюджетів від господарської діяльності суб’єктів господарювання, пов’язаної з перевезенням пасажирів та наданням транспортних послуг – не зміниться.
  1. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – високий, а саме, проект розміщено на офіційному сайті Обухівської райдержадміністрації.

Базове відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснено до дня набрання його чинності.

Повторне відстеження планується провести через 1 рік після набуття чинності регуляторного акта. За результатами повторного відстеження буде можливо здійснити порівняння показників базового та повторного відстеження та у разі виявлення проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

Періодичне відстеження планується проводити один раз на три роки, починаючи з дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності цього регуляторного акта.

За результатами проведення відстежень буде можливим порівняти показники результативності дії регуляторного акта. У разі виявлення проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін до регуляторного акта.

 

 

 

16.05.2018

ОБУХІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

  КИЇВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

        РОЗПОРЯДЖЕННЯ

____________________2018 року          м.Обухів                                   №________  

 

Про затвердження Регламенту

відділу (центру) надання

адміністративних послуг

Обухівської районної

державної адміністрації

Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», пункту 10 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» та з метою створення зручних і сприятливих умов для отримання адміністративних послуг, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади

  1. Затвердити Регламент відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації, що додається.
  1. Юридичному відділу апарату Обухівської районної державної адміністрації забезпечити подання цього розпорядження на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Київській області, оприлюднення його в засобах масової інформації.
  1. Це розпорядження набирає чинності з моменту його державної реєстрації, але не раніше офіційного опублікування в засобах масової інформації.
  1. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації                                                                             І.С. Рудяк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Обухівської районної

державної адміністрації

______________ № _____

 

 

 

 

 

 

 

РЕГЛАМЕНТ

відділу (центру) надання адміністративних послуг

Обухівської районної державної адміністрації

 

І. Загальна частина

1.1. Регламент відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації (далі – регламент) визначає порядок організації роботи відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації (далі – центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.2. У цьому регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».

1.3. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональних даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб’єктів звернення.

1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр та регламентом центру.

 

ІІ. Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр

 

2.1. Центр розміщується в зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

На вході до приміщення розміщується інформаційна вивіска з найменуванням центру та графіком його роботи. Вхід до приміщення облаштований пандусом.

Режим роботи центру затверджується розпорядженням голови районної державної адміністрації з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

 

2.2. Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.

 

2.3. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації, розміщення архіву.

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

 

2.4. Сектор прийому облаштований при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

 

2.5. Сектор інформування облаштований з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг. У секторі інформування розміщені інформаційні стенди, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг. Сектор інформування облаштований столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами  та  забезпечений  зразками  документів  для  заповнення суб’єктами звернення необхідних клопотань, документів.

 

2.6. Сектор очікування розміщений в просторому приміщенні та облаштований в достатній кількості стільцями.

 

2.7. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

 

2.8. Площа секторів очікування та обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.

 

2.9. На інформаційних стендах розміщується повна інформація про:

найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи центру;

перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

положення про центр;

регламент центру.

 

2.10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

 

2.11. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у центрі можуть надаватися адміністративні послуги такими суб’єктами безпосередньо.

2.12. Приміщення центру облаштовується скринькою для висловлення суб’єктами звернень, зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг. Керівником центру та суб’єктами надання адміністративних послуг проводиться щоквартальний аналіз таких зауважень і пропозицій, вживаються відповідні заходи.

 

ІІІ. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

 

3.1. Орган, що утворив центр, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

 

3.2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги, суб’єкт її надання своєчасно інформує про це районну державну адміністрацію, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

 

ІV. Робота інформаційного підрозділу центру

 

4.1. Допомогу суб’єктам звернення, консультування їх із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення, в тому числі у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), надає адміністратор.

Адміністратор також:

інформує, за усним клопотанням суб’єкта звернення, про належність порушеного ним питання до компетенції центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

 

4.2. Районна державна адміністрація, за поданням центру, забезпечує розміщення на своєму веб-сайті інформації щодо діяльності центру, а саме:

найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через центр та відповідні інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адреса електронної пошти;

положення про центр;

регламент центру;

інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

 

4.3. Інформація, яка розміщується в приміщенні центру та на веб-сайті повинна бути актуальною і повною та зручною в користуванні. Оновлення інформації здійснюється керівником центру.

 

4.4. Суб’єктам звернення, які звернулися до центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

  1. Керування чергою в центрі

 

5.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.

 

5.2. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).

 

5.3. У центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру та/або електронної реєстрації на окремому розділі веб – сайту центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.

 

5.4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

 

VІ. Прийняття заяви та інших документів у центрі

 

6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.

 

6.2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

 

6.3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

 

6.4. У разі, коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

 

6.5. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилок під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

 

6.6. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

 

6.7. Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначається інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

 

6.8. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів з підписом та печаткою (штампом) адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу – в електронній формі (при наявності такого).

 

6.9. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

В разі отримання не повного вхідного пакету (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), суб’єкт звернення отримує повідомлення про відмову у прийняті документів на отримання адміністративної послуги.

 

6.10. Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (в письмовому чи/або електронному вигляді). Після внесення даних до справи присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

 

6.11. У разі, коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

6.12. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та, в разі потреби, здійснює її копіювання та/або сканування.

 

6.13. Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа- проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

 

VІІ. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

 

7.1. Після вчинення дій, передбачених пунктами 6.1-6.13 цього Регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

 

7.2. Передача справ у паперовій формі від центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

7.3. Після отримання справи, суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу прізвища, імені, по-батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

 

7.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністратором центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.

 

7.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.

 

VІІІ. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

 

8.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи.

 

8.2. Адміністратор центру, невідкладно, у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

 

8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зберігається в матеріалах справи.

 

8.4. У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.

 

8.5. У разі, коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

 

8.6. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема копія заяви суб’єкта звернення, копія результату надання адміністративної послуги, лист про проходження адміністративної послуги з відмітками про дату та час отримання документів суб’єктом надання адміністративної послуги та відмітками про отримання результату надання адміністративної послуги, другий примірник опису вхідного пакету документів, копія документу, що засвідчують діяти від імені особи (за необхідності) та інші документи, визначені органом, що утворив центр, зберігаються у центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

 

Виконуюча обов’язки керівника апарату

районної державної адміністрації                                           З.В. Тимошенко

 

 

Виконуюча обов’язки начальника відділу

(центру) надання адміністративних

послуг районної державної адміністрації                                  Ю.В. Трофімова

                                                                                              

 

16.05.2018

Аналіз регуляторного впливу

до проекту розпорядження голови

Обухівської районної державної адміністрації

 

«Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації»

 

  1. Визначення та аналіз проблеми

Проект розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» розроблений згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

 

  1. Визначення цілей державного регулювання

Основна ціль зазначеного проекту розпорядження – це затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської  районної державної адміністрації (далі – Центру),  який чітко визначає порядок організації роботи Центру та взаємодії учасників Центру, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг.

 

  1. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способами досягнення цілей є:

  • не приймати запропонований регуляторний акт.

У цьому випадку збереження існуючої ситуації в наданні адміністративних послуг суб’єктам звернень призведе до поглиблення існуючої проблеми та порушення вимог чинного законодавства.

Обраний спосіб – прийняття даного проекту розпорядження дає можливість забезпечити виконання конкретних вимог щодо організації надання адміністративних послуг передбачених Законом України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013
№ 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».

 

  1. Механізми та заходи розв’язання проблеми

Для розв’язання проблем, зазначених у пункті 1, пропонується прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації». Дія цього регуляторного акту дасть змогу відпрацювати чіткий механізм взаємодії адміністратора, органів виконавчої влади, установ, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у Центрі.

  1. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей  у разі прийняття регуляторного акту

Прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» та його реалізація сприятиме реалізації основних принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Проект розпорядження негативних чинників немає. Оприлюднення даного проекту та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадськості.

 

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття проекту акту

Основною метою регуляторного акту є забезпечення виконання чинного законодавства в межах повноважень районної державної адміністрації.

 

 Сфера впливу Вигоди Витрати
Органи влади – відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

– раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;

– мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах;

– вивільнення (збільшення) часу в адміністративних органах для виконання посадових обов’язків стосовно якісного надання адміністративних послуг завдяки мінімізації або повній відсутності прямого спілкування з суб’єктами звернень;

– мінімізація корупційної складової;

– оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

– формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

На утримання Центру
Суб’єкти господарювання – доступність та зручність процедур отримання адміністративних послуг;

– чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

– отримання адміністративних послуг у одному приміщенні;

– мінімізація часу на очікування в черзі;

– мінімізація кількості відвідувань Центру для отримання результату з отримання адміністративної послуги;

– можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;

– контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги;

– отримання у приміщенні Центру професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

– вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

– визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;

– наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

– доступ до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Витрати не очікуються
Громадяни Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Покращення сприятливого соціально-економічного середовища району.

Створення бізнес-клімату для громадян.

Витрати не очікуються

 

Очікуваними результатами регуляторного акту є:

– надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг у відповідності з вимогами Закону України «Про адміністративні послуги»;

– забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів  звернень при наданні адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами районної державної адміністрації.

 

  1. Термін дії акту

Акт набирає чинності з дня його опублікування в засобах масової інформації відповідно до законодавства України.

Запропонований регуляторний акт довгостроковий. Доповнення та зміни будуть вноситись після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики».

 

  1. Прогнозні значення показників результативності запропонованого регуляторного акту

У результаті впровадження регуляторного акту буде досліджуватися та вивчатися:

– кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги у Центрі;

– кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;

– кількість наданих адміністративних послуг;

середній термін розгляду звернення;

– кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративних послуг.

Дія даного регуляторного акту поширюється на невизначене коло суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб (територія дії акту – Обухівський  район Київської області).

Розмір надходжень до місцевого бюджету не зміниться.

Розмір коштів та часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами зменшиться.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта – високий: проект розміщено на веб – сайті Обухівської районної державної адміністрації, після прийняття проекту – розпорядження буде опубліковане в установленому законодавством порядку.

 

  1. Відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності проекту розпорядження буде здійснюватись до набуття ним чинності.

Для  відстеження результативності регуляторного акту будуть використовуватися статистичні та соціологічні дані (методом опитування суб’єктів звернень). Відстеження здійснюватиметься шляхом аналізу даних моніторингу діяльності Центру, а також вивчення громадської думки.

Повторне відстеження буде здійснено через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                    І.С.Рудяк

 

 

Аналіз регуляторного впливу підготовлений

виконуючою обов’язки начальника відділу

(центру) надання адміністративних послуг

районної державної адміністрації                                        Ю.В.Трофімова

 

08.05.2018

Повідомлення

про оприлюднення проекту регуляторного акту

 Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань повідомляємо про оприлюднення проекту розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Обухівській районній державній адміністрації» та аналізу його регуляторного впливу.

Розробник – відділ (центр) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації.

Прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» та його реалізація сприятиме реалізації основних принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Вказаний проект розпорядження та аналіз його регуляторного впливу  буде розміщено на офіційному сайті Обухівської районної державної адміністрації  (http://www.obuh_rda_zagvid@ukr.net) в розділі «Регуляторна політика» з  метою одержання зауважень і пропозицій.

Зауваження та пропозиції приймаються в письмовій формі протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу поштою за адресою: відділ (центр) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації: 08700, м. Обухів, вул. Малишка, 9,  е-mail: cnap-obuh@ukr.net.

 

19.01.2018

Регламент відділу (центру) надання адміністративних послуг
Обухівської районної державної адміністрації

1regCNAP

2regCNAP

3regCNAP

4regCNAP

5regCNAP

6regCNAP

7regCNAP

8regCNAP

9regCNAP

10regCNAP

11regCNAP

12regCNAP

13regCNAP

19.01.2018

Аналіз регуляторного впливу
до проекту розпорядження голови
Обухівської районної державної адміністрації

«Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації»

  1. Визначення та аналіз проблеми

Проект розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» розроблений згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

  1. Визначення цілей державного регулювання

Основна ціль зазначеного проекту розпорядження – це затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської  районної державної адміністрації (далі – Центру),  який чітко визначає порядок організації роботи Центру та взаємодії учасників Центру, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг.

  1. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способами досягнення цілей є:

  • не приймати запропонований регуляторний акт.

У цьому випадку збереження існуючої ситуації в наданні адміністративних послуг суб’єктам звернень призведе до поглиблення існуючої проблеми та порушення вимог чинного законодавства.

Обраний спосіб – прийняття даного проекту розпорядження дає можливість забезпечити виконання конкретних вимог щодо організації надання адміністративних послуг передбачених Законом України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013
№ 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».

  1. Механізми та заходи розв’язання проблеми

Для розв’язання проблем, зазначених у пункті 1, пропонується прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації». Дія цього регуляторного акту дасть змогу відпрацювати чіткий механізм взаємодії адміністратора, органів виконавчої влади, установ, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у Центрі.

  1. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей  у разі прийняття регуляторного акту

Прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» та його реалізація сприятиме реалізації основних принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Проект розпорядження негативних чинників немає. Оприлюднення даного проекту та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадськості.

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття проекту акту

Основною метою регуляторного акту є забезпечення виконання чинного законодавства в межах повноважень районної державної адміністрації.

 Сфера впливу Вигоди Витрати
Органи влади – відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

– раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;

– мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах;

– вивільнення (збільшення) часу в адміністративних органах для виконання посадових обов’язків стосовно якісного надання адміністративних послуг завдяки мінімізації або повній відсутності прямого спілкування з суб’єктами звернень;

– мінімізація корупційної складової;

– оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

– формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

На утримання Центру
Суб’єкти господарювання – доступність та зручність процедур отримання адміністративних послуг;

– чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

– отримання адміністративних послуг у одному приміщенні;

– мінімізація часу на очікування в черзі;

– мінімізація кількості відвідувань Центру для отримання результату з отримання адміністративної послуги;

– можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;

– контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги;

– отримання у приміщенні Центру професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

– вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

– визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;

– наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

– доступ до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Витрати не очікуються
Громадяни Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Покращення сприятливого соціально-економічного середовища району.

Створення бізнес-клімату для громадян.

Витрати не очікуються

 

Очікуваними результатами регуляторного акту є:

– надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг у відповідності з вимогами Закону України «Про адміністративні послуги»;

– забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів  звернень при наданні адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами районної державної адміністрації.

  1. Термін дії акту

Акт набирає чинності з дня його опублікування в засобах масової інформації відповідно до законодавства України.

Запропонований регуляторний акт довгостроковий. Доповнення та зміни будуть вноситись після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики».

  1. Прогнозні значення показників результативності запропонованого регуляторного акту

У результаті впровадження регуляторного акту буде досліджуватися та вивчатися:

– кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги у Центрі;

– кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;

– кількість наданих адміністративних послуг;

середній термін розгляду звернення;

– кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративних послуг.

Дія даного регуляторного акту поширюється на невизначене коло суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб (територія дії акту – Обухівський  район Київської області).

Розмір надходжень до місцевого бюджету не зміниться.

Розмір коштів та часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами зменшиться.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта – високий: проект розміщено на веб – сайті Обухівської районної державної адміністрації, після прийняття проекту – розпорядження буде опубліковане в установленому законодавством порядку.

  1. Відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності проекту розпорядження буде здійснюватись до набуття ним чинності.

Для  відстеження результативності регуляторного акту будуть використовуватися статистичні та соціологічні дані (методом опитування суб’єктів звернень). Відстеження здійснюватиметься шляхом аналізу даних моніторингу діяльності Центру, а також вивчення громадської думки.

Повторне відстеження буде здійснено через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

 

Голова районної
державної адміністрації                                                          І.С.Рудяк

 

Аналіз регуляторного впливу підготовлений
начальником відділу (центру) надання
адміністративних послуг районної державної
адміністрації                                                                         Н.А.Коваленко

 

12.01.2018

Повідомлення
про оприлюднення проекту регуляторного акту

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань повідомляємо про оприлюднення проекту розпорядження голови Обухівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Обухівській районній державній адміністрації» та аналізу його регуляторного впливу.

Розробник – відділ (центр) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації.

Прийняття проекту розпорядження «Про затвердження Регламенту відділу (центру) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації» та його реалізація сприятиме реалізації основних принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Вказаний проект розпорядження та аналіз його регуляторного впливу  буде опублікований в наступному номері газети «Обухівський край» та розміщено на офіційному сайті Обухівської районної державної адміністрації  (http://obukhovrda.gov.ua) в розділі «Регуляторна політика» з  метою одержання зауважень і пропозицій.

Зауваження та пропозиції приймаються в письмовій формі протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу поштою за адресою: відділ (центр) надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації: 08700, м. Обухів, вул. Малишка, 9,  е-mail: cnap-obuh@ukr.net.

WordPress Lessons