НовиниНовини КиївщиниНовини ОбухівщиниОбухівське відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області

ГУ ДФС у Київській області повідомляє

В пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» упереджено спробу переміщення незадекларованої партії брендового одягу та взуття

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» у співпраці з СБ України попереджено чергову спробу ввезення на митну територію України одягу, взуття та аксесуарів відомих іноземних брендів.
Громадянка України, яка прилетіла до України з Франції м. Париж формою проходження митного контролю обрала канал, позначений символами зеленого кольору – «зелений коридор».

Під час проведення митного контролю багажу громадянки на каналі «зелений коридор» у валізах пасажирки було виявлено: взуття спортивне шкіряне ТМ «Louis Vuitton» та ТМ «Chanel» – 8 пар, взуття спортивне ТМ «Sandro»- 1 пара., взуття жіноче шкіряне, типу босоніжки ТМ «Chanel», «Valentino» та «Agvazzura» – 4 пари, взуття жіноче типу мокасини з текстильним верхом ТМ «Chanel» – 1 пара, взуття чоловіче ТМ «Prada» – 1 пара, взуття жіноче, типу черевики, ТМ «Gucci» – 1 пара, взуття жіноче літнє ТМ «Louis Vuitton» – 1 пара, сумки жіночі шкіряні ТМ «Chloe» та «Pinko» – 3 штуки, білизна жіноча ТМ «Provocateur» – 2 пари. Загальна вартість товарів становить 11570 євро, що у еквіваленті у гривнях складає 378 тисяч гривень.

Громадянка та її багаж слідувала через пункт пропуску «Бориспіль-аеропорт» трансфером до м. Харків. Відповідно до технології «INT-DOM» пасажири, які прямують трансфером, всі необхідні формальності проходять у пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт», а отримують свій багаж у кінцевому пункті призначення. На момент проходження митного контролю належним чином оформленої декларації пасажирка не мала, до перетину нею «білої лінії» до інспекторів митниці не зверталась. У відношенні громадянки України складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 митного кодексу України.

Київська митниця ДФС: з початку року до бюджету перераховано більше 8 млрд. грн. митних податків

За два місяці 2018 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 8,1 млрд. грн.

У порівнянні з відповідним періодом 2017 року забезпечено зростання надходжень митних податків на 1,9 млрд. грн. (+30,7%).

Середньоденні надходження митних платежів зросли в порівнянні з відповідним періодом 2017 року на 27,4% (з 158,5 млн. грн. у 2017 році до 202 млн. грн. у 2018 році).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (38%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:

  • «засоби захисту рослин» – сплачено митних податків на загальну суму 1 млрд. 155,0 млн. грн. (питома вага сплачених податків 14,3%);
  • «автомобілі легкові»– 1 млрд. 131,5 млн. грн. (14%);
  • «лікарські засоби» – 287,6 млн. грн. (3,6%);
  • «телефонні апарати» – 252,6 млн. грн. (3,1%);
  • «насіння соняшнику» – 240,0 млн. грн. (3%).
  • ГУ ДФС у Київській області

На Київщині надходження зі сплати ЄСВ збільшилися на 37%

За січень-лютий 2018 року надходження зі сплати єдиного соціального внеску від платників Київщини склали 1,2  млрд. грн. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Зокрема, він підкреслив, що ця сума на 37% перевищує показник аналогічного періоду минулого року, що в грошовому еквіваленті дорівнює 323 млн. грн.

«Своєчасна та повна сплата єдиного внеску – це гарантія реалізації права громадян на соціальний захист у випадку безробіття, нещасних випадків, а також пенсійне забезпечення та інші належні виплати», – зазначив Олексій Анатолійович.

Разом з цим, керівник фіскальної служби Київської області акцентував увагу на зміні максимальної величини бази нарахування єдиного соціального внеску. З 1 січня 2018 року вона становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати і  дорівнює 55 845грн. Відповідно, максимальна  місячна сума ЄСВ у 2018 році складає 12 285,9 грн.

Згідно із Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік»,  розмір мінімальної заробітної плати з 1січня 2018 року складає 3 723 грн., а отже мінімальний страховий внесок у 2018 році становить 819,06 грн. (3723,0 х 22%), тобто, його розмір на 115,06грн. більший, ніж у 2017 році (3200,0 х 22%).

Фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування (у тому числі ФОП – платники єдиного податку І-ї групи), у 2018 році сплачуватимуть ЄСВ у сумі 819,06 грн. за місяць – це мінімальний місячний розмір єдиного внеску. Крім цього, змінено терміни сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями та самозайнятими особами: щокварталу по строку 19 числа місяця, що настає за звітним кварталом.

Алгоритм розрахунку податкової знижки на витрати по переобладнанню транспортного засобу на біопаливо

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що   згідно із п.п. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ – це визначено п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ

Порядок застосування податкової знижки передбачений ст.166 Кодексу.
Підпунктом  166.4.2 п. 166.4 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.

Відповідно до п. 164.6 ст. 164 ПКУ під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності.

Розрахунок нарахування податкової знижки в зв’язку з переобладнанням транспортного засобу здійснюється наступним чином:

–  визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої (виплаченої) заробітної плати на суму єдиного соціального внеску та податкової соціальної пільги з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Розділу ІV Кодексу. При цьому інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих податкових соціальних пільг, утриманого єдиного соціального внеску та податку на доходи фізичних осіб фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця;

–  на підставі підтверджувальних документів визначається сума витрат, яку дозволяється включити до податкової знижки;

–    розраховується сума податку на доходи фізичних осіб на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку шляхом різниці між базою оподаткування та понесеними платником податку витратами в зв’язку з переобладнанням транспортного засобу, помноженої на ставку податку.

–  здійснюється порівняння розрахункової суми податку із сумою податку, фактично утриманого із заробітної плати за рік.

Якщо сума податку, утриманого із заробітної плати перевищує розраховану суму податку, то така сума підлягає поверненню платнику податку. При цьому, відповідно до п. 179.8 ст. 179 ПКУ сума, що має бути повернута зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

 На Київщині від сплати за ліцензії на право оптової торгівлі підакцизними товарами надійшла сума, що майже у чотири рази більша за очікувану

 У січні – лютому 2018 року від сплати за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами до бюджету надійшло
більше 2 млн. грн., що майже у чотири рази перевищує очікуваний показник.  Сума надходжень від сплати за ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів складає 1,6 тисяч гривень. За ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами надійшло 5,6 млн. грн.

Водночас, суб’єктам господарювання анульовано 7 ліцензії (алкоголь –3, тютюн – 4) за порушення статті 15-3 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років. При цьому, загальна сума штрафних санкцій складає 47,6 тис. гривень.

фото 12.03.18 2

Інформацію про стан розрахунків з бюджетом можна отримати в «Електронному кабінеті»

 

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що на сайті ДФС України функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет» за допомогою якого платник податку має можливість, зокрема, отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом. Так, меню «Стан розрахунків з бюджетом» надає користувачу Електронного кабінету доступ до його особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, яка містить по кожному виду платежунаступну інформацію: орган ДФС; назва податку (платежу); платіж (код); МФО банку; бюджетний рахунок та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату: нараховано/зменшено; сплачено до бюджету; повернуто з бюджету; пеня; недоїмка; переплата; залишок несплаченої пені.

В Електронному кабінеті доопрацьовано перегляд інтегрованих карток платників податків.

Обравши потрібний податок (платіж) користувач подвійним натисненням кнопки миші отримує доступ до деталізованої інформації з інтегрованої картки платника по вибраному податку (платежу) в розрізі проведених операцій.

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.

Вхід до «Електронного кабінету» можна здійснити за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua.

 

Отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків можна в «Електронному кабінеті» на сайті ДФС України

З метою ефективного проведення кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців, для зручності фізичних осіб на сайті ДФС України в «Електронному кабінеті» функціонує електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Тобто, Довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків можна отримати через «Електронний кабінет».

Вхід до «Електронного кабінету» можна здійснити за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua.

Для зручності користування спеціалізованим програмним забезпеченням на офіційному порталі ДФС (напрямок «Фізичним особам») розміщено «Порядок формування запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису та отримання відповіді на запит з ДФС».

Вказаний Запит необхідно підписати електронним цифровим підписом з одночасним застосовуванням посиленого сертифіката.

Після обробки запиту на електронну адресу фізичної особи – платника податків направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

 

Київська митниця ДФС: звернення на Урядову гарячу лінію Державної фіскальної служби

З початку 2018 року до митниці надійшло 3 звернення через Урядову гарячу лінію ДФС, з них у лютому – 2 (в т.ч. 1 звернення повторно). У порівнянні – в лютому 2017 року до митниці надійшло 1 звернення на Урядову гарячу лінію ДФС.

Зміст звернень:

  • Повторна скарга представника ПП “Ф” на працівників митного поста “Святошин” у зв’язку з безпідставною відмовою провести митне оформлення медичних виробів за ставкою ПДВ 7%.
  • Стосовно роз’яснення законодавства в частині декларування та оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України.

На всі звернення надана вичерпна відповідь.

 

Декларація з податку на прибуток  у виробників сільськогосподарської продукції

 Відповідно до п.п.137.4.1 п.137.4 ст.137 ПКУ передбачено, що виробники сільськогосподарської продукції, визначеної ст. 209 ПКУ, можуть обрати річний податковий (звітний) період, який починається з 01 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року, так званий “особливий” звітний період.

Однак, згідно з п.п. 4 п. 2 розд. XIX “Прикінцеві положення” ПКУ, з 01 січня 2017р. втратила чинність ст. 209 ПКУ, яка регламентувала дію спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського, лісового господарства та рибальства,

Таким чином, для цілей оподаткування податком на прибуток підприємств не визначено поняття сільськогосподарської продукції.

Як наслідок, у 2017р. припинилося застосування “особливого” звітного періоду для виробників сільськогосподарської продукції.

Остання подана виробниками сільськогосподарської продукції за 2017 рік Декларація складалася за звітний (податковий) період, що починається з 01 липня 2016р. і закінчується 30 червня 2017р.

З 01 липня 2017р. закінчилося застосування звітного періоду, передбаченого п.п. 137.4.1 ст. 137 Кодексу і виробники сільськогосподарської продукції звітують з податку на прибуток підприємств у загальному порядку.

Отже, з метою повноти декларування результатів діяльності за 2017р. такі платники мають подати річну Декларацію за 2017р. (без позначки: “виробника сільськогосподарської продукції”) з показниками, обрахованими за результатами діяльності за період з 01.07.2017р. по 31.12.2017р., з граничним строком подання річної Декларації – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, а саме 01 березня 2018р.

Усі показники Декларації та відповідні додатки до Декларації обраховуються та відображаються за результатами діяльності за період з 01.07.2017рр. по 31.12.2017р.

Разом з Декларацією платником подається фінансова звітність за 2017р. та за перше півріччя 2017р.

Зазначений порядок роз’яснено листом ДФС України від 01.03.2018 р. № 6191/7/99-99-15-02-01-17.

Показати ще
WordPress Lessons