Новини ОбухівщиниОсвіта та наука

Обмін досвідом педагогів району у форматі воркшопу

На сучасному етапі форми позаурочної роботи навчального закладу досить різноманітні. Стрімке зростання інформаційних технологій змінює сам формат співпраці учня й учителя, дає можливість оперативно реагувати на будь-які прояви в підлітковому й молодіжному середовищі, зацікавлювати дітей близькими й зрозумілими їм сучасними формами роботи.

Вдало підібрана форма виховного заходу зосереджує увагу, викликає зацікавленість аудиторії, створює умови для повноцінного засвоєння змісту, виявлення і розвитку творчих здібностей учасників заходу. Що кращу, чіткішу форму має захід, то ефективнішим буде його освітньо-виховний результат. І навпаки, невиразна, шаблонна форма, позбавлена елементів новизни, творчості, неспроможна активізувати увагу відвідувачів, викликати у них інтерес і забезпечити якісне сприйняття інформації.

У практиці виховної роботи навчальних закладів Обухівського району за останні роки з’явилися такі нові форми роботи як квест, флешмоб, буккроссинг, вебінар, воркшоп, манекен челендж та інші, які набувають все більшої популярності.

14 грудня у відділі освіти Обухівської РДА заступники директорів та педагоги-організатори навчальних закладів району працювали у форматі воркшопу (англ. workshop – майстерня), за темою: «Флешмоб, як сучасна форма організації дозвілля учнів у позаурочний час». Під час роботи майстерні кожен учасник мав можливість поділитися своїм досвідом, індивідуальним поглядом і ставленням до такої форми роботи, як флешмоб. Ознайомитися зі словником термінів, що використовуються під час організації заходу.

Працюючи в групах за методом «кути», педагоги обговорювали різні аспекти заданої теми, досліджували, презентували та узагальнювали інформацію. Визначали відмінності флешмобу від інших форм групової роботи та традиції їх проведення, які втратили актуальність, класифікували форми проведення.

Розробляли структурні принципи організації флешмоб-акцій, особливості проведення у часі та просторі.

Розглянули вимоги до написання сценарію флешмобу. На завершення педагоги переглянули відео, презентованих методистом РМК Шевченко О.О. різних за формою проведення флешмобів.

 

Показати ще
WordPress Lessons